Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

miercuri, 29 decembrie 2010

...nici o diferenta

O sa plecati toti asa cum ati venit. La fel de zambitori, poate putin mai tristi, poate putin mai scarbiti ca unul mai singur decat voi a avut dreptate.
O sa raman scarbit, satul de voi, o sa va iubesc mai mult, o sa va urasc mai mult dar nu veti intelege.
Voi credeti ca intunericul e lipsa luminii, sarmane capete patrate, suntem nascuti din intuneric iubind lumina, tanjind dupa raze imaginare in bezna destinata noua, alergam spre soare fara sa credem ca prea multa lui prezenta ne ucide.
Si tu esti trista, si eu nu sunt, imi neg sentimentul singuratatii dupa masca neputintei.
Te urasc. Te iubesc. Nici o diferenta doar ca te urasc mai mult cand te iubesc pentru ca nu stiu sa te iubesc fara sa te urasc.
Mori! Tarfa cu aura de sfanta. Sfanta cu straie de tarfa.
Ma joc. Eu nu stiu sa fiu serios, eu stiu ca veti pleca toti, eu vreau sa plecati toti, sa fiu singur...
Imi place singuratatea. Imi place ca imi place sa fiu singur.
Apoi uit. Uit si va iubesc din nou.
Si va urasc.
Nu-mi place sa fiu singur.
Va urasc.

2 comentarii:

dedelina spunea...

aici...m-ai pierdut..
nu mai inteleg..si nici nu trebuie..
si mie imi place sa fiu singura si imi place ca imi place si mereu imi place...
tie iti place sau nu-ti place?
sa nu fi trist...manios da..dar nu trist...tristetea trece mai greu..
imi pare atat de bine ca scri...
fumezi cand scri??
hahahahha:)))))))))))))))))) sti ce mi-a picat la verificare cuvintelor?:))))))))))))))
horini...si am citit in repezeala horni...:)))))))))))
mereu ma amuz cand tre sa bag alea ca sunt ciudate si le interpretez...in felul meu...haotic:)))))))))
mmm...cred ca stai cu tigara-n coltu' gurii uitand sa scrumezi...
te pupacesc..ai gj de tine..:*

dedelina spunea...

si pentru asta imi cer scuze.

Totalul afișărilor de pagină