Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

duminică, 5 decembrie 2010

Post inchis comentariilor

Acum ca te am ce o sa ma fac cu tine?
As spune ca am motive sa zambesc, dar ai uitat sau n-ai stiut ca sunt pierdut in clipele astea?
Am uitat sa-ti spun ca in spatele meu se afla o mie de ganduri nespuse si doar minciuni ti-am asternut in ceea ce ti-am spus.
Sunt putred si mizerabil, mancat pe interior de demoni pe care nu ai de unde sa-i cunosti, nu ti-am spus e adevarat ca daca vei fi a mea o sa traiesti cu ei.
Sunt putin nebun, putin din toate imi face capul sa imi urle-n tample.
Putin din toate cele care te vor face intr-o zi sa pleci.
Putinul care te doreste nu te vrea, nu te-ntreba cum de se poate sa scriu rahaturi pe care nimeni nu le va citi soptindu-mi printre randuri sfarsitul unui inceput pe care inca il traiesc.
E o nebunie sa stiu c-am sa te pierd,  e o nebunie tot ce tine de mine, sunt nebun...
E o nebunie sa recunosc...mi-e teama
Acum ca te am ce ma fac cu tine?

(Stiu ca sunt citit la fel de mult ca hartia igienica intr-o baie publica plina de oameni constipati, dar daca din intamplare vreun ochii de nebun v-a crede ca intelege ceva din ce am scris o sa-l fut in gura daca v-a  lasa vreun comentariu)
Respect!

4 comentarii:

dedelina spunea...

imi asum riscul de a fi f***** in gura...
de inteles...n-am inteles nimic,sau poate am inteles totul..
nu esti mizerabil...atat am vrut sa iti spun!!!!
si chiar daca refuzi comm...eu tot o sa strig in gura mare ca nu esti mizerabiiiillllll!!!!!!!!!!!!!

dedelina spunea...

de ce nu mai scri?
de ce te-ai oprit?
te rooog....

dedelina spunea...

hey

dedelina spunea...

nu te mai supooort!!!!!!!!!!!
vi si pleci cand vrei tu..
nu mai suport felul tau...treci p'aici doar cand ai tu chef!
doar cand ai tu chef de zis ceva..
atat!!!
intru mereu asteptand un semn de la tine..NIMIC..
parca te-a inghitit pamantul..
scri 4 cuvinte...rasucesti un cutit in inima si gata!dispari!
cine te crezi???
ajunge!!
nu pot sa stau asa..
sa iti absorb toate cuvintele...sa te caut in toate postarile..sa ma caut pe mine...:(
nu fi rau..cu nimeni...cu mine...
inca nu am reusit sa iti gresesc...sa te dejamagesc...pana acolo...mai e..pana atunci..revino...
nu stiu cat pot sa te mai rog...si poate ca daca nu as face-o ai scrie..nu stiu..dar nu ma pot opri..nu acum..

Totalul afișărilor de pagină