Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

sâmbătă, 27 iulie 2013

Mesaj pentru profesori

Bac-ul nu l-am luat, probabil din cauza faptului ca nu fac diferenta dinte Eminescu si Creanga, dintre subiect si predicat, dintre profa de romana si profa de mate.
Am picat cu "Magna cum laudae" adica cu doi pe linie la toate limbile straine din care am dat: mate, romana, engleza, s.a.m.d, etc, bla,bla, bla.
Sunt exponentul unei generatii de idioti, de feisbucisti pierduti sub tone de like-uri.
Nu va condamn ca ma considerati prost, stiu ca sunt, la fel ca profa de mate care a crezut ca inteleg ceva din mizeria de la ora ei., altfel nu inteleg cum sloboz am ajuns sa dau bac-ul asta nenorocit fara sa am vreodata o corigenta.
EU SUNT PROST!
(dar nici cu voi nu mi-e rusine)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Pari inteligent! (ca sa recunosti ca esti prost trebuie sa ai o doza de inteligenta). Poate ca nu esti singurul vinovat pentru esecul tau....totul va fi ok. Straduieste-te, munceste si vei avea satisfactii pe masura! Multa bafta!

Totalul afișărilor de pagină