Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

luni, 22 august 2011

Rugaciune

Aveam o rugaciune intre palme.
O tigara aprinsa mi-a alungat-o. Si cum as putea sa cer cuiva minuni cand inima imi bate doar ca sa respir.
As spune ca diminetile sunt altfel si serile imi presara in suflet sentimente.
Cum ar suna sa spun ca puritatea mi-e prietena cand drumul pe care imi tarasc picioarele ma duce spre infern?
Imi plec capul si tac.
Orice cuvant, orice dorinta, orice vis, s-ar lovi de fumul care ma inconjoara, s-ar izbi si s-ar sparge in mii si mii de cioburi care mi-ar brazda fata plina cu ridurile astea stupide pe care le iubesti.



5 comentarii:

dedelina spunea...

ma caut...nu's sigura ca m-am gasit.sunt atat de pierduta, habar n-am cine sunt...si unde.
ce sa zic??ce sa zic???
cum sa zic ca mi-a fost de tine??
cum sa formulez asta..ca simt ca ma intelegi??
iaar bat campii..
public comentarii..la postari pe care inca ma chinui sa le descifrez.
poate ca totusi avem un front comun..tigarile si fumul ce ne inconjoara, poate..
esti real?tu esti real?iesita cu forta din glob, ma pierd in realitate...

dedelina spunea...

lamaiule..
mi-e dor de tine.
hai inapoi.
nu ma lasa sa iti umplu din nou post-uri cu ale mele comentarii tampite.
nu ma lasa sa iti murdaresc blogul cu frustrarile mele.
da-mi mana, te rog.
mi-e dor de tine.

dedelina spunea...

eu o iau razna.

dedelina spunea...

sa n-ai tu timp sa scri ceva.
nu-mi vine a crede.
ce e timpul pentru noi ?
serios !
ce naiba faci ?
ca daca incerci sa demonstrezi ceva,
sa stii ca nu tine :))))
sa nu ai tu subiecte ?
nu-mi zice, te-a lasat acidul ?
lamaie cazuta pe pamant, revino-ti in fire.
scrie si tu ceva, pai ce ma lasi pe uscat ?
sa raman eu singura fraiera care mai bate campii pe aici ?
vaaai !!!!

Jessy spunea...

? interesant ceea ce scrieti voi aici :-?

Totalul afișărilor de pagină