Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

miercuri, 24 noiembrie 2010

Doar pentru ochii tai

Cuvinte scrise la betie.
Cuvinte seci, cuvinte care vor sa nasca o betie de cuvinte.
M-am imbatat cu apa plata, apa plata cu clor de la robinet, balsam pentru suflet si minte.
Aberez?
Nu. Incerc sa incep sa scriu ceva, ceva nou, nu despre mine, nu pentru mine, incerc sa-mi ingrop egoismul, narcisismul si egocentrismul in aceeasi groapa.
Incerc sa scriu pentru tine, pentru elefantii tai, pentru fiecare pahar cu vodca pe care l-ai baut, pentru masoni si toate ordinele cavaleresti care te-au fascinat la inceput de blog.
Mai simplu ar fi sa spun ca incerc sa scriu pentru tine.
Da, adevarul e ca mi se rupe de masonii tai, dar tu, parca nu-mi esti atat de indiferenta.
Nu ma intreba de ce, nu pentru ca mi-ar fi greu sa-ti raspund, mai degraba ti-ar fi tie greu sa intelegi.
E ciudat cum mi-ai dat imboldul de a scrie din nou, faptul ca ti-ai pierdut elefantii intr-o seara mi-a adus aminte ca si eu mi-am pierdut un nu stiu ce fara nume, fara miros, fara gust dar fara de care ma simteam altfel.
Trist poate...singur mai degraba.
Si am inceput sa scriu...rar, mai rar decat mi-as fi dorit si prost, la fel de prost cum te-am obisnuit in rahaturile pe care le scrisesem deja. Apoi ai trecut din nou pe aici, alaturi de alte perechi de ochii ai citit randurile in care imi aruncasem frustrarile. Si chiar daca suna intr-un fel pe care nu-l gasesti in ceea ce am scris pana acum, mi-am zambit cand ti-am vazut comentariile, aveau in ele acel ceva, fara miros, fara gust pe care il pierdusem.
Dar acum avea un nume.
Numele tau Dedelino.

7 comentarii:

dedelina spunea...

nu as putea sa scriu ceva nici daca mi-as stoarce creierii...nimic...nu stiu ce sa scriu..nu stiu ce ma bucura mai tare..faptul ca ai scris...sau ca mi-ai adresat un post...nu stiu....
ma simt bine,foarte bine..nu stiu...
uneori oamenii pe care nu-i cunosti,care prind forma doar in imaginatia ta...care arata doar asa cum iti imaginezi tu,care vrei sa simt doar ce vrei tu defapt...te fac sa zambesti..
un zambet sincer si inocent...
pot doar sa iti multumesc...pentru tot!!!!
iti multumesc ca mi-ai fost alaturi cand mi-am pierdut elefantii...cand strigam a disperta dupa un ajutor pe blog...cand te-am regasit in comenturi..
ca mi-ai fost alaturi...asa in felul tau egoist...
pot zice ca te-am cautat disperata...facebook-ul stie cel mai bine...
am vb pana si cu un tip care nu te cunostea...sigur..dar era din timisoara...
am vrut din toata inima sa intru la tine si sa citesc...doar sa citesc..fara sa judec..sau fara sa ma implic...
faza cu implicatul...mmm..nu prea a tinut..
ca mi-ai dedicat un post..mmmm...nu stiu cum sa grupez cuvintele ca sa pot exprima ce simt...
mi-ai facut ziua...
iti multumesc...
indiferent de ce vei scrie,cand vei scrie..pt cine ..vei ramane vesnic "lamaiul meu"
a,si mai e ceva..in multe dintr post-urile mele..esti inclus..poate ca ai observat..daca nu iti zic eu acum....

dedelina spunea...

cred ca am citit postul asta de "n" ori...
sunt maniaca...:D
e prea mult pentru mine..adica prea frumos.
nici nu banuiesti cat bine mi-ai facut.

dedelina spunea...

si tot citind..am realizat ca nu merit asemenea cuvinte!
o persoana atat de mizerabila ca mine..nu merita nici macar o privire!
nimic!
arunca-ma pe marginea drumului,o sa imi fie mai bine!
ma simt mizerabil si daca asa ma simt inseamna ca asa sunt!

Anonim spunea...

Ai dreptate, nu meriti...sunt sigur ca nu meriti nici un cuvant din ce am scris.
Si stii de ce?
Pentru ca meritai mai mult.
Nu-ti scriu sa te binedispun, nu stiu...nu vreau.
Vreau sa-ti dai seama singura ca rahatul ce te inconjoara, senzatiile ce te incearca, sunt trecatoare...daca vrei vin cu tine pe marginea drumului, dar nu te arunc, nu vreau...si daca vrei sa te arunci singura, sari, arunca-te, bate campii cat vrei de mult...o sa poti sa faci orice, sa renunti la elefanti, la lamai, la vise...dar nu o sa-ti dau voie niciodata sa te crezi mizerabila...putin imi pasa ce crezi...

dedelina spunea...

offf..scapa de mizerie!!!!
mai mult nu pot sa zic..

dedelina spunea...

iti multumesc din suflet pentru post.
mi-am incalzit inima citindu-l.
nu merit cuvinte frumoase de la nimeni.
sunt sigura de asta!
e bine ca nu iti pasa ce cred...esti unul dintre muuultiiiii...
nici mie nu mai imi pasa ce cred,ce vad,ce simt...
nu merit nici macar un gram de atentie.
cei care nu inteleg asta..isi pierd timpul aiurea...
sunt un simplu cadavru...zombi...
inima mi-a fost aruncata in cusca leilor...si nu a fost devorata,nu!a fost lasata sa putrezeasca...mancata intr-un final de viermi..
mersi ca mi-ai incalzit-o...acum inainte de final..
si poate ca aberez...asa cum zic cei din jur...ca fac de obicei...
poate..
sau poate doar eu pot intelege..
sau poate nici eu...
trecator??
si atunci ce sa fac cu urmele??
vreau zambete sincere...vreau multe sarutari si imbratisari venite din inima...
iti multumesc pentru incurajari si cuvinte frumoase lamaiule.
nus o persoana puternica...nu pot fi ridicata de la pamant...nu pot atata timp cat eu nu depun nici cel mai mic efort.
daca's jos..o sa stau acolo..evitand o noua cadere..
m-as numi jalnica...sau mizerabila...sau deplorabila...
la fix merg cuvintele astea..
oftatul nu imi alina supararea...dar nici nu se opreste..

dedelina spunea...

am recitit comm`urile
azi.
acum.
imi vine sa rad. imi vine sa rad raaau.
nu stiu ce ma amuza mai mult.
ca mi-am dat seama ca tu esti copacul lui osho sau de comm`urile mele.
te las aleg rasul...ca nu am mai ras demult asa fain.

Totalul afișărilor de pagină