Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

luni, 24 august 2009

Sex. Despre sex.

Intrebarea la care nu a reusit sa raspunda nici cel mai mare psihanalist al tuturor vremurilor, Sigmund Freud a fost: Ce gandesc femeile?
Ce nu inteleg este, de ce m-ar interesa? Nu, nu sunt insensibil sau misogin, in cei 22 de ani de viata inca nu sunt sigur daca sunt pe deplin constient de gandurile mele, prin urmare intelegerea femeilor mai poate astepta.
Spre rusinea mea am spus multor reprezentante al sexului slab (frumos pt feministe) ca le-as intelege si credetima minciuna asta nevinovata mi-a adus de multe ori beneficii care pe niste pudice le-ar face sa roseasca.
Mult mai profunda decat intrebarea lui S.F. ar fi: Cat conteaza sexul pentru o femeie intr-o relatie? Sau...hai sa generalizam: Cat conteaza sexul intr-o relatie?
Raspunsul meu e cat se poate de scurt si nu suporta o parere contrara:
AL DRACULUI DE MULT!
Pentru pretentiosi o sa dezvolt putin, dar nu prea mult pentru ca s-a terminat downloadul( legal :))) al unui film pe care il caut de ceva vreme.
Prin urmare deschideti ochii fetelor si voi baietilor, chiar si voi abstinentilor: sa-ti satisfaci partenerul (vedeti vorbesc in general desi in mintea mea se desfasoara imagini exclusiv feminine) este vital. Nu il satisfaci, zbori...nu te satisface, zboara. Iubirea tine de foame o vreme dar daca sexul nu isi face aparitia dupa,hai sa zicem in cazul indragostitilor pana peste cap, in trei (fie 4) luni relatia incepe sa scartaie si ghiciti: 3,2,1...bummm sau pa, cum vreti voi. De aici si vorba: Dragostea nepieritoare tine exact trei luni. Dupa aceea daca nu ii dai sa pape se duce sa se infrupte din ograda vecinului (vecinei dupa caz).
Bineinteles asta nu se aplica in cazul nostru. Noi cautam relatii platonice in care zambetul, atingerea, sarutul fugar pe coltul buzelor tin locul unei nopti pasionale...mda, sigur.

3 comentarii:

just_me spunea...

cum am spus si pe blog la mine unde mi-ai lasat comm(app multumesc:)),spui de parca ai trait asta...eu tre' sa recunosc ca nici nu ma pricep si nici nu ma intereseaza in mod special acest subiect"sex"...dar cred ca ai dreptate ca mai nou la asta se rezuma o relatie....cam trist(zic eu)...nu spun asta din experienta ci din ceea ce am citit,vazut...
in rest...sper cum ai spus si in descriere sa ajungi sa ma (nu neaparat iubesti..mie mi se pare mult spus)consideri o persoana ok:-?:)...take care:)

Anonim spunea...

nu e neaparat trist, e o lege a naturii care are partea ei frumoasa

Lia D spunea...

"Ce gandesc femeile? Ce nu inteleg este, de ce m-ar interesa?" - foarte, foarte tare!! :))

Totalul afișărilor de pagină