Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

duminică, 1 noiembrie 2009

Feriti-va! Imi scot motorul pe ultimul drum.

Am nevoie de voi. E duminica dimineata si trebuie sa lucrez la masina. Un amic mi-a spus ca nu e bine sa lucrez in a saptea zi a saptamanii, i-am spus ca nu e treaba lui cum le numar eu.
Dimineata de ieri m-a pus in situatia asta. Am luat o curba cu "pretioasa mea " masina si in acelasi timp cu curba am luat si un obiect de sine statator neidentificat.
Rezultatul: toba  si galeria de evacuare sparte sau rupte cum vreti voi sa le spuneti.
Surpriza este alta. Fisurile capatate in blocul motor, doua la numar imi spune ca ar trebui sa-mi iau adio de la motorul cu pricina, doar ca m-am atasat prea mult de el si vreau sa-l scot pe un ultim drum de ramas bun.
150-200 de km, nu mai mult, daca reusesc sa ma intorc in timp util acasa si nu tractat sau pe jos, o sa mai am un motiv sa-I multumesc (just me stie despre ce vorbesc), daca nu sper macar sa ma intorc intreg.
Tineti-mi pumnii dragi blogati si daca ne intalnim pe soselele patriei feriti-va. Nu e vina mea.

1 comentarii:

BMD spunea...

Succes si stiu ce spui ca si eu imi iubesc motorul masinii mele

Totalul afișărilor de pagină