Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

miercuri, 3 februarie 2010

Incapabil sa urasc

Nu. Stati linistiti nu va iubesc pe toti dar pot spune ca nu va urasc pe niciunul.

E adevarat nu urasc pe nimeni. Nu pentru ca as fi un mare suflet in care nu e loc decat pentru iubire, nicidecum dar inca nu m-am surprins sa tes un plan de pe urma caruia cineva sa aiba de suferit. Sunt incapabil sa duc o razbunare la bun sfarsit, ma plictisesc rautatile  care as putea sa le fac si ma surprind adesea ca renunt la ele chiar daca mi-au incoltit in minte sau, stiu eu, pe vreun colt de suflet ramas nepatat.
Sunt constient ca exista oameni care ma urasc, pentru care esecul meu ar fi o reusita. Ii cunosc si desi ar trebui sa ma miste poate intr-un fel atitudinea ipocritilor astora, raman aproape indiferent.
Nu cred intr-o lume roz, cred ca ati realizat asta deja, oamenii se devoreaza intre ei pentru firimiturile scapate printre degete de o curva, iar curva la randu-i se vinde pe mai putin de atat celui mai prost dintre valeti.
E un cerc vicios fiecare dimineata in care ma trezesc intre aceeasi imbecili si tarfe ieftine pe care ii ridic uneori la rangul de prieteni si iubiri. Nu am dreptul sa ma intreb la sfarsit de ce de sub masca ce le-am pus-o pe fata a iesit intr-o alta dimineata javra din ei.
Atunci pentru o clipa am tendinta sa caut in mine acea javra, dar se pare ca de fiecare data potaia din mine e tot mai obosita si plictisita de scheunatul lor.

2 comentarii:

dedelina spunea...

eu urasc..uneori...la fiecare esec ma urasc.
ma urasc pentru ca uit sa traiesc,ma urasc pentru ca mai mereu cred intr-o lume roz...si ma urasc atunci cand ma las calcata in picioare de ceilalti..dar imi trece repede,nu pot sa ii urasc pe cei care imi gresesc...sau pe cei care se bucura de esecul meu..in schimb ma urasc pe mine...pentru tot..:(

Anonim spunea...

si eu ma urasc uneori pe mine dar pentru foarte putin timp...imi aduc aminte ca sunt singurul pe care trebuie sa il suport in fiecare zi
Iubeste-te esti singura cu care vei ramane in cele mai nasoale momente;)

Totalul afișărilor de pagină