Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

miercuri, 19 august 2009

Decalogul belicos

De cand s-a impamantenit ideea ca omul este cea mai mai evoluata dintre creaturi societatea a trasat reguli, a inventat divinitati si religii. Probabil din dorinta de a-si subjuga aproapele omul a creat legi divine care pedepseau orice incalcare a normelor.
Stati linistiti nu cadem in misticism, nu astazi cel putin.
Pentru o lume mai buna (ce sarcastic suna acest cliseu belicos) am scris urmatorul decalog:
1-Nu-ti baga nasul in treaba mea, s-ar putea sa ti-l belesti
2-Nu te fa ca nu ma auzi cand te strig, s-ar putea sa ma fac si eu la randul meu ca nu te vad cand trec cu masina pe trecere
3-Nu te uita la femeia mea, s-ar putea ca la noapte sa ma gasesti langa a ta daca ma despart de ea
4-Nu imi impune reguli, in cel mai rau caz da-mi sfaturi pentru ca sunt mari sanse sa nu dau doi bani pe ele, vei trece mai usor peste faptul ca nu am tinut cont de vorbele tale
5- Nu-mi spune te iubesc in gluma, s-ar putea sa cred si cand totul se va termina vei regreta ca nu ai tacut
6-Nu te gandi ca esti mai bun ca mine, traim amandoi in acelasi rahat chiar daca tu conduci un BMW iar eu merg cu tramvaiul, s-ar putea sa te doara cand te lovesti de copacul ce l-am plantat pe DN1 cand aveam 8 ani
7-Nu arunca mizeria pe jos, esti de ajuns tu, s-ar putea sa intalnesti pe cineva care sa ti-o bage pe gat
8-Nu te pune in fata mea la rand, s-ar putea sa-ti i-au mortii la control (general vorbind, eu nu as face asa ceva, eu sunt un dulce care iti ofera locul fara sa-l ceri)
9-Nu ma injura CU SIGURANTA te voi injura inapoi
10-NU TINE CONT DE CELE DE MAI SUS le-am scris de plictiseala.

UPDATE: Tine cont totusi de 9

2 comentarii:

Inspirescu spunea...

Am să te mai urmăresc :) din blogroll.

Lia D spunea...

Tare. Tare de tot! :)

Totalul afișărilor de pagină