Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

luni, 17 august 2009

Primul post

In primul post ar trebui sa vrajesc intr-un fel audienta pentru a mai da pe aici. Sa trasez tonul discutiilor, a subiectului abordat, sa promit...sa periez cititorul ca doar acesta e blogul blogurilor unde va gasi mereu ceva interesant de citit. Sa ma dau intr-un fel suferind de pupincurism si sa ma fac verde la fata pana am promisiunea trecuta intr-un comentariu ca blogul meu nu e de prisos blogosferei.
Poate daca mi-ar pasa as face-o, dar sincer mi-e totuna daca cei care trec se vor mai intoarce pe aici. De obicei la un blog de doi bani se intorc doar cei care sunt trecuti in blogroll si aia foarte rar, dau cu subsemnatul si atunci doar pentru a avea o legatura cat de mica, o publicitate minuscula pierduta intre comentarii stupide la un post necitit. Pe voi va elimin din start. Pe cei care isi umplu lista cu bloguri retarde deasemenea, asta va da o oarecare valoare celor din blogroll-ul meu pentru ca exista garantia ca pe amaratii aia ( a se trece la categoria asta si blogul subsemnatului) chiar ii citeste cineva si ii apreciaza.
Sa revin totusi la blogul pe care cu onoare il reprezint: blogul asta nu are tema, nu are proiecte de viitor si nu are nici o idee de ce va aparea in urmatorul post. Practic pasesc pe un drum necunoscut, unde fiecare gand, reactie, idee sau nedumerire poate lua forma unui articol.
Tonul din articole se va imputa momentului, la fel cum comentariile sunt nascute din impulsuri trecatoare si articolele traiesc si mor la vremea lor.
Pentru cei pudici, habar nu am daca trebuie sa clipeasca sau sa roseasca la vederea blogului, au libertatea de a iesi imediat ce o virgula le ameninta etica batuta in cuie de macrameul lu" bunica.
In incheiere vreau sa spun ca blogul acesta desi nu pare la prima vedere, are o singura calitate, neindoielnica de aceasta data: e LIBER. ATAT

1 comentarii:

Culian spunea...

Salut! Dă-mi de ştire dacă vrei un schimb de link!

Culian
http://culian.wordpress.com

Totalul afișărilor de pagină