Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

luni, 17 august 2009

Probleme in dragoste... a(mor)

De o vreme sunt tot mai lenes.
Petrec tot mai mult timp in fata calculatorului fara un motiv anume.
Ma complac in situatia asta jenanta pentru ca nu gasesc o alternativa la ea. Nu gasesc nu pentru ca nu exista ci pentru ca nu caut. Recunosc, de o vreme incoace nu am facut nimic de care sa fiu mandru. Sunt intr-o pasa proasta, nu-mi gasesc placerea decat in lucruri marunte dar macar o gasesc undeva.
Ok...v-ati plictisit? Ati dat un search mai inspirat pe net care sa va rezolve enigma, nedumerirea sau problema ce o aveti la purtator de deja prea multa vreme? Daca ati rezistat aberatiilor de inceput sunteti mari, prea mari pentru societatea in care traiti. Romania nu va merita! Sfatul meu: mutati-va (fie vorba intre noi daca o faceti sa mai dati o vizita pe aici pentru ca indiferent de tara bananiera in care va veti cara veti avea acces la randurile astea).
Prea multe randuri si totusi inca nimeni nu v-a dat un sfat realist la problema voastra.
Pai, sa o luam incet: ai probleme. BUN. Si eu!
Te-a parasit femeia? Si pe mine, de cateva ori deja, uneori s-a intors, alteori nu...
Ai parasit-o tu si acum regreti? Si eu am facut asta, m-am intors am analizat terenul, daca nu era marcat de alt mascul am batut la usa, uneori s-a deschis alteori nu...totul e sa nu ramai pe presul din fata usii, asta o faci doar daca esti idiot.
Poate par lipsit de sentimente dar nu accept iubirea neimpartasita, e sinuciderea omului care esti, care ai putea fi. Poti insista prin gesturi sa cuceresti sau sa recuceresti o fiinta, dar daca esti respins, indiferenta ar trebui sa fie dreptul ei.
De multe ori hranind-o cu indiferenta, cea care te-a respins va reveni la tine. E parsivitate, de cele mai multe ori, dar poate fi si felul ei de ati arata ca regreta. Diferenta o faci tu, alegerea o faci tu pentru ca tu vei fi cel care se va bucura sau va suferi datorita acelei alegeri.
Vei spune poate cum naiba sa o tratez cu indiferenta cand si noaptea in somn imi tulbura visele?
Nu fi jalnic, dupa tot ce ai facut doar visele ei ar trebui sa fie tulburate,de cosmaruri nu de tine. Visele tale sunt acolo pentru ca pur si simplu tu esti cel care a insistat o vreme, intelege, creierul (pe care ea nu il are) refuleaza amintirile cu ea. E o "intelegere" intre inima (apropo nici din asta nu are) si creier sa se intample asa. E ceva chimie la mijloc dar nu intram in detalii ca nu suntem femeia lui Mendeleev sa o ardem cu din astea.
Daca o tratezi cu indiferenta ii poti da destul de repede arama pe fata, dar sa nu o judeci de la primul gest, schimbarea atitudinii tale a bagat-o in ceata.
Tertipurile pe care le va folosi ea se vor lovi de indiferenta ta si o vor atinge ca un bumerang, cu cat isi va dori sa suferi cu atat mai mult va simti pe propria piele actiunile ei. Si ce e cel mai interesant este ca tu vei purta in continuarea masca de nevinovat. Totusi s-ar putea sa te doara si pe tine in cazul in care indiferenta ta, prefacuta sau nu, se va reflecta in actiunile ei.
Atunci prietene, nu mai e nimic de facut.
Un misogin ar spune: -Alta la rand!

0 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină