Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

joi, 10 septembrie 2009

"Gainarii" mei sunt gainari adevarati

Am promis ca am sa revin in cazul unui rezultat excelent al nationalei sa le ridic "gainarilor" nostri o serie de statui, metaforiuc vorbind. Am asteptat sa treaca si meciul cu Austria pentru a nu fi nevoit sa sculptez de doua ori aceleasi busturi.
Ei bine dragilor sa purcedem la drum: Reprezentativa Romaniei a stralucit prin determinare anihiland actiunile adversarului cum doar o echipa de valoare poate sa o faca. Modul in care actorii de pe scena verde din Ghencea au tratat regele fotbal a facut sa vibreze inimile suporterilor facand posibil astfel ca sentimentele de admiratie sa se interfereze cu un respect impus de catre jocul impecabil prestat.,iar pe mine m-a facut sa ma gandesc, pe langa vicisitudinile vietii care par mai marcante in aceste conditii, la faptul daca voi mai putea abera mult in acest articol inainte de a spune ca "gainarii" mei sunt de-a dreptul GAINARI (fara ghilimele).
Felicitari Romania.

0 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină