Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

vineri, 11 septembrie 2009

E prea tarziu sa scriu ceva destept

E prea tarziu sa scriu ceva destept.
Uneori, cand ma plictisesc, imi place sa aberez. Alteori nu.
Ideea e ca e tarziu, nu am somn dar nici chef sa abordez un subiect de interes.
E blog personal pana la urma iar dreptul de a scrie ce vreau imi revine doar mie. La fel cum fiecare are dreptul sa se opreasca din citit cand vrea...era sa scriu ceva vulgar dar ma abtin pentru pudici...a lui.
Ma pun mai tarziu sa ma uit la Anatomia lui Grey, am auzit pe cativa ca ar fi ceva de capul lui, nu stiu, poate o sa va spun in viitor daca mi-a schimbat viata...sau am ramas acelasi.
Mda, acelasi insensibil,melancolic si acid...se poate oare asa ceva sau lucrurile se vad confuz din coltul pe care il ocup?
Hai ca nu filozofez, doar aberez un pic pentru insomniaci.
La ora asta, toti astia ce ne holbam in fata calculatoarelor avem tendinta de a spune celebra replica socrato-platoto-boccacciana: "ma doare-n ....
Am un mesaj,nascut din adanca plictisela ce imi chinuie fiinta pentru cocalarii ce-si pierd vremea cu nimicuri: CUMPARATI-VA BA O VIATA! Nu va mai pierdeti vremea cu banalele voastre trairi de rahat, viata e dincolo de bretonul gelat sau cureaua voastra gucci, bucci-mucci, e acolo si va asteapta sa va terminati repriza de prostitutie pe care ati inceput-o la primul cos aparut pe nara stanga. Nu ne mai faceti de ras, ca pana la urma tembeli de doi bani ce sunteti nu ne putem dezice de voi si din pacate imaginea nostra e confundata cu a voastra.

PS: Considerati cocalar pe oricine v-a facut astazi de ras.

3 comentarii:

Lia D spunea...

Cine crezi că aruncă replici de genul "cumparati-vă bă o viată"? Eu cred că sunt ăia care făceau exact acelaşi lucru ca cei cărora le dau sfatul asta "isteţ", şi care printr-o banală întamplare, s-au trezit că au şi ei parte de niscai "viaţă socială". Bleah, mi-e lehamite de "isteţisme" d'astea.

PS: nu ştiu dacă am învăţat ceva din Anatomia lui G, dar mie una îmi place serialul de mor :D

Lia D spunea...

Shit! Nu la articolul asta trebuia sa-mi apara comentariul de mai sus..

Anonim spunea...

Lia: sa sti ca mai intalnesc cate unu la care tre sa-i dai un cap in gura si sa-i spui lucrurile astea, doamne ce noroc au unii ca sunt pasnic, cat despre anantomia lu ala...habar n-am, inca nu m-am uitat...

Totalul afișărilor de pagină