Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

sâmbătă, 5 septembrie 2009

"Gainarii" vs Cocosul Galic

La nivel european ne ocupam de gainarii deci suntem "gainari".
Gainariile din ultima perioada se numesc esecuri pe linie la campionatele europene respectiv mondiale. Nu am pierdut timpul sa le numar pe cele pe care Mutu&Co le-au privit din fata televizorului, nu merita nici o clipa irosita cu astfel de statistici.
Deseara "Gainarii" intr-ale fotbalului intalnesc o surata din aceeasi specie: Cocosul Galic. Un cocos cu ciocul pe sus care ne priveste cu sictir de la inaltimea locului ocupat in clasamentul FIFA. In mare parte, ba nu, gresesc, in totalitate are pe deplin dreptul sa o faca. Daca privim valoric suntem doar niste termite in fata exterminatorului, suntem mult mai slabi decat ei...na ca am spus-o. Sunt mari sanse ca "Gainarii" nostri dragi sa fie ciocaniti urat de cocos peste vreo sase ore. Treaba e ca patriotismul asta stupid nu-mi da pace si ma face sa ma agit desi nu stiu daca am de ce. "Gainarii" pana la urma sunt ai mei, ma reprezinta ( ce nasol suna), da fratilor si daca o sa vad o pasa buna maine am sa va povestesc doar despre ea si doar in treacat veti citi ca rezultatul nu ne-a avantajat (frumos spus:)) adica nu veti citi prea multe despre faptul ca am luat-o pe cocoasa.
Sa-i fereasca D-zeu pe romanasii nostri sa scoata un rezultat bun deseara. Vai de mama lor ce statui din consoane si vocale le trag aici pe blog.
Bafta "Gainarilor"!

0 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină