Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

sâmbătă, 5 septembrie 2009

Noapte buna

Am deschis ochii buimac. Am deschis intai ochiul stang, asa cum fac de obicei, apoi dupa un timp am eliberat fluviul de lumina si in ochiul drept. Am strambat din nas si ca in fiecare dimineata am aruncat perna jos din pat. E un obicei sfant gestul asta de a-mi arunca perna. Nu incep nici o zi fara sa fac asta. M-am ridicat suparat ca in fiecare dimineata si mi-am tarat picioarele spre usa de la baie. Acelasi mecanism, aceleasi obiceiuri si cred aceleasi injuraturi strecurate printre dintii strepeziti dupa o noapte de somn, acelasi om, in fiecare dimineata imi intampin viata cu parul ciufulit si cu gura urat mirositoare. Ati observat cat de urat va miroase gura dimineata? Nu exista nici o gura care sa miroasa frumos la o ora atat de matinala.
In baie am aprins pe furis o tigara. Nu ma feream de nimeni, doar de mine, de promisiunea care o facusem ca ma voi lasa. De sute de ori.
Am trecut cu mintea prin toate lucrurile pe care doream sa le fac. La capatul unei portii de nicotina realitatea ia altfel de proportii.
Mi-am trasat toate sarcinile pe intreaga zi.
Mi-am pus in gand sa vizitez pe cineva, sa dau niste telefoane, sa fac niste treburi pe care mi le pusesem in minte de luni de zile deja.
Am baut o cafea.
Din una in alta, banalitati ce mi-au ucis timpul m-am trezit ca afara se insera.
Nimic din ce-mi propusesem odata cu nicotina de dimineata nu realizasem.
Ar fi trebuit oare sa ma las de fumat? Habar n-am.
Maine le rezolv pe toate.
Noapte buna.

3 comentarii:

just_me spunea...

:)).....ma amuzat comentariul tau totusi multumesc pt el:P....in rest...trist ca fumezi:|....ai grija de tine:)

Lia D spunea...

Blogorescovici, ţie nu îţi vine sa "mori" pe cei care se "întristează" că vezi doamne, fumezi? Mie da. Şi ştii de ce? Pt că sunt doar replici din alea care ar vrea "să dea bine". În realitate, puţin le pasă că bagi tu tutun în tine, dar deh, "sloganurili" cică dau bine...

Anonim spunea...

Lia:imi vine sa "traiesc" sa le suflu fumu-n fata...

Totalul afișărilor de pagină