Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

duminică, 27 septembrie 2009

Sunt lefter

E duminica, ieri am taiat porcul, am crezut ca venise craciunul dar cand am vazut ca porcul semana a pui m-am gandit ca am ajuns la capatul sacului.
Asa ca ma gandesc tot mai serios sa ma angajez undeva, sa-mi i-au o gazda, sa merg la master sa fiu mai independent. Sa nu mai stau pe spatele "oamenilor de bani gata" care ma inconjoara sa fac bani si sa-mi ajut agatatoarele astea numite "prieteni".
In vin in minte avalanse de ganduri, probabil de vina e masterul care se apropie sau intamplarile pe care le-am trait in ultima vreme. In ultimul timp am intalnit mai multi prosti ca de obicei, nu stiu, asta m-a influentat si pe mine sa fac niste gesturi care azi mi se par total nelalocul lor.
Dar jur ca nu mai fac pana data viitoare.
Mai e o zi pana incepe masterul, cateva saptamani poate pana va incepe si pentru mine, asta pentru ca ma plictisesc inceputurile de an, stiu ca este imatur dar nu am sa renunt la obiceiurile mele de a umbla aiurea, au un farmec aparte zilele astea in care tu ar trebui sa fi la cursuri dar iti pierzi vremea cu cine stie cine pentru cine stie ce.
Nu am bani, stiu ca nici voi nu aveti, dar eu chiar nu mai am, mi-a trecut prin minte sa-mi vand compul si sa plec cu banii la munte.
Sa incep masterul la munte. Sa ma doara in basca macar cateva zile.
Nu ma intrebati ce o sa fac la intoarcere, nu e genul meu sa-mi fac planuri pe termen lung.

2 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

Deci :D mi-a placut expunerea ta! :))
Acum cum e ? ai bani? a inceput cred ca acum masterul si ptr. tine nu ? :P:))

Anonim spunea...

masterul a inceput dar banii sunt si mai putini, ne descurcam noi si asa;)

Totalul afișărilor de pagină