Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

vineri, 2 octombrie 2009

PLEACA!

Un blog personal vorbeste la persoana 1. Nu-i asa?
Ar trebui deci sa aberez cu rahaturi importante pentru mine si total necomestibile pentru voi.
Hai totusi sa abordez un subiect mai general, meciul de aseara al Politehnicii, oups scuze, stiu ca exista un mare numar de stelisti si dinamovisti printre voi dar imi pare rau sa va spun de voi si echipele voastre mi se rupe in momentul asta. Poate cand vor juca fotbal se vor regasi printre randurile mele.
Pana atunci :PA.
Acum daca e sa vorbim de fotbal nici despre preascumpa mea echipa nu prea as avea ce prostii sa debitez, totusi de dragul orasului meu natal am sa ma fortez un pic.
In prima repriza a meciului de aseara chiar mi-a placut echipa banateana. Le stiu capacitatea si pot spune ca aseara, in prima repriza, s-au depasit pe ei insisi. Au jucat avansat, cu fata spre poarta, combinativ, doar pasa decisiva mult prea usor de anticipat de catre adversar. Greseala din aparare, o greseala de curtea azilului de nebuni a facut ca un adversar monoton in primele minute sa prinda curaj.
Nu sunt analist sportiv, de aceea dar si pentru ca in locul celei de-a doua reprize am preferat un film astea sunt toate impresiile mele obiective fata de meci.
Ok, am pierdut cu 3-0 in fata unei echipe de carnati, nici o problema, atitudinea jucatorilor nu m-a deranjat totusi, atat de mult precum ifosele de dama inselata a finantatorului Marian Iancu.
Probabil ca printre altele a uitat ca se afla la Timisoara un oras care pe langa multe altele a adus notiunea de fair play la un alt nivel. Domnul finantator ameninta ca isi va pune serioase semne de intrebare fata de viitorul financiar al Politehnicii, mai precis o sa-si reconsidere pozitia pe viitor, pentru ca aseara la meciul cu Dinamo Zagreb au venit doar 5-6000 de spectatori la un pret minim de 100 de lei (cel mai ieftin pachet ptr 3 meciuri de Liga Europa), el i-a dat exemplu pe suporterii lui Debrecen care "desi" joaca la Budapesta au vandut toate biletele.
Respect domnule Iancu, ne-ati convins. Pe cuvant ca ne-ati convins!
A,nu, nu sa venim sa va cumparam pachetele, ne-ati convins sa ni se rupa daca plecati sau nu.
Prin simplul fapt ca ne considerati prosti, ca ne jigniti inteligenta pt ca veniti cu argumente puerile, sau hai sa spun in limbaj popular, de cacat cand ne dati exemplu Debrecenul.
Cum poti veni cu reprosuri de acest fel celui mai numeros public din liga 1?
Cum poti sa pui semnul egal intre Liga Europa si Liga Campionilor, intre Dinamo Zagreb si Ol Lyon?
Cum poti sa ne ameninti ca pleci? Tu chiar nu realizezi ca fara noi tu nu existi? Poate nici noi fara tine nu vom mai fi atat de puternici, dar de cand esti la Timisoara ar fi trebuit sa sti: Noi nu respectam banii, noi respectam omul, iar daca vreodata ai avut respectul nostru, ieri l-ai pierdut.
Vrei sa pleci?
PLEACA!

0 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină