Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

miercuri, 23 decembrie 2009

Monolog conjugal

Ti-am spus sa nu-mi ceri asta!
Ti-am spus ca niciodata nu am facut-o si daca as vrea sa o fac nu mi-ar iesi din prima si nu vreau sa incerc cu tine pentru simplul fapt ca tu esti tu!
Tu esti tu iar eu... chiar daca nu iti vine sa crezi sunt eu. Nuuuu...nu ala la care te gandesti tu, ala nu sunt eu.
Eu sunt asta ce il vezi in fata ochilor. Hai, spune iti place ce vezi?
Sau stii ceva, mai bine taci! Taci am spus! Vrei sa spun ca esti proasta? Asta vrei?
Bine uite : esti o tarfa proasta!
........................

1 comentarii:

Anonim spunea...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Totalul afișărilor de pagină