Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

joi, 4 martie 2010

Daca e vorba de culori...

Daca e vorba de culori atunci sa fie:

Gri pentru viata
Roz pentru prietenii care ma suna fara sa-mi ceara nimic.
Verde pentru unele.

Gri pentru viata
Ma omoara gandul ca nu am reusit sa o colorez intotdeauna asa cum mi-am dorit.
De cele mai multe ori si-a luat singura pensula in mana si a ales culoarea asta.
-Ce zici?
Dar inainte sa raspund improscase totul cu negru
-Nebuno trnteste putin alb...eu nu am de gand sa stau in mizeria asta!

Roz pentru prieteni...
Ce-mi veni sa-i desenez pe astia in roz?
Trag dupa ei atitudinea asta gay,  e tarziu, imi suna telefonul si sper sa fie...dar nu e.
Sincer, speram sa nu sune deloc.
E un amic...vorbeste...naiba stie ce...nu prea il ascult, uneori ma strange ca un pantof cu doua numere mai mic faptul ca unii asteapta sfaturi de la mine.
-Tu ce crezi?- il intreb...
-Pai...ma gandeam ...sa o fac, da...daca o dau in bara...?
-Daca o dai...da-o tare...da-o cu talent...
-Ai dreptate frate, ce naiba...
-Stiu frate...hai k ne auzim...
Si daca e bara gol ne vedem la un pahar de vin
(Pana mea imi trec prietenii pe rosu)

Verde pentru unele
Nu mai imi suna telefonul atat de des.
Obisnuinta ma facea sa privesc partea asta cu o doza de melancolie, ma amuza faptul ca unii vedeau in starea mea o dorinta de a ma intoarce in trecut cand tot ce mai vroiam sa primesc si sa daruiesc era verde...pentru unele.

1 comentarii:

dedelina spunea...

tare..
deci..
violet pentru viata
galben pentru prieteni
turcoaz pentru restul
cam asa cu mine...si mi-ar lua mult sa explic de ce...si pe la jumatate te-as pierde...
oricum clar purple pentru viata...

Totalul afișărilor de pagină