Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Nimic scris. Nimic de inteles

Nu stiu exact ce vreau sa spun prin ceea ce scriu.
M-a cuprins un puseu de tensiune care face sa mi se ridice toate rahaturile in cerul gurii, sau creierului cum vreti voi sa spuneti.
Ba, am uitat de toti, de prieteni, familie, oameni care i-am pierdut, inconstient am adoptat nume noi, figuri noi, invelite in hartia de impachetat prieteni, par sa-mi spuna : noi cu ce sloboz te putem ajuta.
Naiba stie daca vroiam sa spun altceva sau macar ceva care nu impaienjeste ochiul celui care citeste.
Pana la urma e un rahat pe care nu-l puteam spune nimanui.
Nici macar sa-l scriu nu am putut.
Nimic.

1 comentarii:

dedelina spunea...

ai uitat si de mine :(...m-ai lasat aici sa imi blestem sortii!!!!!
ce pot sa ii cer unui copac?
am cerut putin si mi-ai oferit mult...
am tot cerut...si...

Totalul afișărilor de pagină