Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

marți, 26 noiembrie 2019

Recviem

Priveam fix un punct situat exact la jumatatea distantei dintre noi, pana sa-mi ridic privirea si sa-ti spun, poate, te iubesc...ai disparut.
Ai fost aievea sau mi-ai fost vis? Mi-e teama ca de cand nu te-am vazut mi te-ai golit de mine si nu-mi mai incape zambetul acela pe care eram stapan si sunt astazi un zero din multimea pe care o uram atat de mult.
Nu-mi plac oamenii, nu-mi plac aglomeratiile, nu-mi plac chipurile zambitoare care nu-ti spun te iubesc.
Astazi eu sunt oamenii, mai putin zambitor si totusi ti-as spune te iubesc desi in continuare nu iubesc aglomeratiile...a trecut timp si nu mai stiu daca mi-ai fost in viata asta sau in alta, dar ceea ce mi-ai fost niciuna n-a mai reusit sa-mi fie.

...



1 comentarii:

dedelina spunea...

https://youtu.be/kKFwiXKlhC8

Totalul afișărilor de pagină