Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

marți, 15 septembrie 2009

Nici un mesaj in textul asta

O mana de cuvinte scrise nu poate schimba nimic. Nu o sa facem lumea mai buna din fata tastaturii, nu vreau sa schimb lumea, am trecut de inocenta varstei in care credeam in asta.In asta si in dragostea dezinteresata. Vreau sa vorbesc despre cei care cred ca prin manifeste pot schimba ceva: nimic. Si nu doar in Romania, nu pentru ca suntem o natie de cocalari, idioti si curve...nu, un manifest scris nu va schimba niciodata nimic, niciunde. Au trecut zilele in care fluturasii aruncati schimbau ceva. Stiloul s-a transformat intr-o gramada de butoane si o data cu asta ne-am indepartat de mesajul adevarat al scrisului. Tastatura a ucis mesajul, a instrainat ideea de individ, subiectul de ideal. Astazi nu mai avem idealuri, avem doar pareri de rau si in cel mai bun caz dorinte...neindeplinite la final.
Stiti, pana la urma suntem niste muste bete ce se invart pe langa un bec numit soare. Pentru ca nu putem sa ne ardem de becul nostru cum ar fi firesc, ne ardem unii pe altii. Asa ca lasati-ma cu mesajele, cu campaniile de ai schimba pe altii, intai am grija sa ma schimb pe mine, pentru mine, apoi daca mai e timp, dar probabil nu va mai fi, ma va preocupa si incalzirea globala.
Vine sfarsitul?
Lasa-l sa vina, il astept si pe asta asa cum le-am asteptat pe toate celelalte care s-au incapatanat sa le-o traga oamenilor mai destepti ca mine ce spuneau ca o sa vina.
Ma acuzati ca nu sunt destul de neamt, ca vorbesc urat si ca las o treaba neterminata, ca nu arunc gunoiul la gunoi, ca nu-mi fac cruce destul de des, ca injur, ca iubesc, ca nu iubesc, ca nu injur...ca p--a mea sunt o mie de capete si tot atatea acuzatii, de ce mi-ar pasa de ce spuneti voi cand eu ma simt prea bine in pielea mea? Imi pare rau dar nu sustin nici o campanie care sa ma indemne sa fac sau sa nu fac ceva. Imi pare rau dar nu sunt un exemplu pentru societate, iar daca vreodata veti vedea ca sustin ceva, ori am tampit de tot ori se potriveste culorea cu template-ul blogului.
Pana una alta sustin stergerea la nas cu frunze de eucalipt.

0 comentarii:

Totalul afișărilor de pagină